Va rugam, asteptati...

{{var product.name}}, a fost adaugat in cosul tau

Continua cumparaturile
Sau Cumpara acum

Plata si livrare

Variante de transport pentru primirea coletului

Livrarea produselor va fi efectuata prin curier rapid. Costul transportului se adauga automat la comanda ta.

Livrarea coletelor se face in 24-48 de ore zile lucratoare, din momentul in care coletul pleaca din sediul Helvetia Luxury Watches (nu de la plasarea comenzii).

Tarife de transport

Pentru livrarea comenzii prin curier rapid, taxa de transport este de:

Pentru comenzi mai mari de 250 RON, transportul este gratuit.*

15 RON pentru comenzi intre 0 - 250 RON

*Coletele care se livreaza in afara Romaniei nu beneficiaza de transport gratuit, indiferent de valoarea comenzii. Valoarea transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului.

Modalitati de plata

Ramburs

Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului catre agentul firmei de curierat. Vei primi o chitanta pentru sumele achitate.
Pentru clientii persoane juridice, exista varianta platii bancare.

Online cu card bancar

 Prin MobilPay(Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular, cu informatiile despre cardul dumneavoastra, in pagina securizata a procesatorului de plati.
Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizatiile ce asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura, in primul rand, ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra sa fie transferata sau stocata, in niciun moment al procesului, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Informatii utile

Comenzile se pot face atat telefonic, cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe www.helvetia.com.ro).

Comenzile nu se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul Helvetia Luxury Watches.
Pentru orice modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail!  Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Va asiguram insa faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si  se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Magazinul www.helvetia.com.ro  livreaza atat in Romania, cat si in tarile din UE si din afara UE.

Service aparate electrice

Pentru produsele care beneficiaza de garantie, service-ul se efectuaza la sediul nostru din Bucuresti, Calea Victoriei nr. 68-70, Sector 1. Produsele care vor avea nevoie de reparatii, vor fi trimise la adresa mai sus mentionata.
Costul transportului va fi impartit intre tine si Helvetia Luxury Watches, astfel:
- coletul va fi trimis catre noi cu firma de curierat Fan Curier, cu specificatia "plata la destinatar, conform contract" (aceasta specificatie se va face exact asa). Orice colet trimis prin alta firma de curierat cu ramburs va fi refuzat.
- dupa reparatia sau inlocuirea produsului cu defect, iti vom trimite inapoi produsul cu ramburs taxa de transport.

Produsele care au nevoie de reparatii trebuie sa fie in cutia originala si sa nu aiba semne de cazaturi sau bruscari. Produsele care nu vor putea fi reparate, vor fi inlocuite cu altele noi.